BlogJet ابزاري براي وب‌لاگ‌نويسان حرفه‌اي

شايد شما هم از اين‌كه براي هر بار به‌روزرساني تارنوشت‌تان مجبور هستيد كه به سايت سرويس‌دهنده‌ي وب‌لاگ‌تان برويد در رنج و عذاب به سر بريد. خيلي وقت پيش نرم‌افزاري از اينترنت گرفته بودم كه به درد به روز رساني وبلاگ از روي سيستم و بدون مراجعه‌ي مستقيم به سايت سرور بلاگ بود. اما از آن‌جا كه با سرويس‌دهنده‌هاي ايراني نتوانستم جواب بگيرم (آن موقع‌ها من با پرشين‌بلاگ مي‌نوشتم يا با ميهن‌بلاگ؛ يادم نيست.) بي‌خيالش شدم. تا اين‌كه چندي قبل به دعوت دكتر مزيدي براي جهش به سوي وردپرس (يا يك همچين چيزي برخوردم) و تصميم گرفتم وردپرس را هم بيازمايم.

اما اين تصميم عملي نشد تا وقتي يكي از سرورهاي ميهن‌بلاگ خراب شد و از قضا دو تا از وب‌لاگ‌هاي من هم به هم‌راه باقي وبلاگ‌هاي روي آن سرور از كار افتادند (مسئولان ميهن‌بلاگ پريروز اعلام كردند كه مشكل به زودي حل خواهد شد و بلاگ‌ها از دست نرفته‌اند؛ خدا را شكر!). پس مجبور شدم «مسلم‌ آي‌تي» را اين‌جا پياده‌سازي كنم.

و اما بعد… امروز به اين فكر افتادم كه اين نرم‌افزاز را دوباره امتحان كنم. خيلي راحت و خوش‌دست جواب داد. ظاهرش هم اين‌طوري‌ست:

Blogjet_view

من اين برنامه را با سايت‌هايي كه با نرم‌افزار وردپرس مديريت مي‌شوند را امتحان كردم، جواب داد. اين مطلب سايت مجاهده  را با اين نرم‌افزار ارسال كردم. تنظيماتش هم ساده است. علاوه بر وردپرس سرويس‌هاي وبلاگ ديگري كه اين نرم‌افزار پشتيباني مي‌كند عبارتند از: Blogger, Blogging.com, BlogHarbor, Blogware, Blogzerk, Blogzy, b2evolution, dasBlog, MT, msnspace, TypePad و چند سرويس ديگر كه از ميان تمامي اين سرويس‌ها آن‌هايي را كه اسمش را قبلا شنيده بودم سياه كرده‌ام.

مي‌توانيد BlogJet را از اين‌جا دريافت كنيد. من نسخه‌ي 2.0.0.9 را با حجم 3.09 مگابايت دانلود كردم. اگر كسي سريال نامبر يا لايسنس كي نرم افزار را پيدا كرد، مرا بي‌خبر نگذارد؛ نسخه‌ي آزمايشي برنامه فقط 30 روز كار مي‌كند.

مي‌توانيد عكس را از روي دست‌گاه خود در آن درج كنيد تا موقع انتشار (پابليش) روي سرور آپلود شوند. حتي مي‌توانيد از فليكر هم در انتخاب عكس استفاده كنيد. (Insert>Image…>Flickr)

شايد چند روز ديگر درمورد قسمت‌هاي مختلف اين نرم‌افزار يك يادداشت آموزشي نوشتم.

 

3 پاسخ to “BlogJet ابزاري براي وب‌لاگ‌نويسان حرفه‌اي”

  1. mhmazidi Says:

    مسلم جان:
    من هم بلاگ‌جت را بسيار دوست دارم.يكي از دوستان نسخه كرك شده ان را پيدا كرده بود و در ديوشير قررا داده بود.دانلود و نصب كردم.اما بزرگترين مشكل من با بلاگ‌جت اين است كه راست به چپ را درست رعايت نمي‌كند.به همين دليل هميشه از ويندوز لايو رايتر استفاده مي‌كنم.
    اما در كمال تعجب مي‌بينم كه در تصوير بالا مثل اين كه شما اين مشكل را نداری.علت چيست؟ و چگونه مي‌توان ان را حل كرد؟

  2. Mohammad Ali Says:

    بسم الله …
    سلام
    من البته لایو رایتر را ترجیح می‌دهم . البته نمی دانم برای وقتی که به لینوکس می روم چه کار باید بکنم ؟ اون اکستنشن واسه فایر فاکس هم خوبه ولی خوب … یک چیز ساده و سریع ه .

  3. نیما Says:

    ورزن جدید کرک شده توسط گروه FFF
    http://rapidshare.com/files/84075941/BlogJet.v2.0.0.10.Cracked-FFF-WEB.rar

پاسخی بگذارید

